Over UVV Nijkerk

Unie van Vrijwilligers

Elke dag maken de vrijwilligers van UVV Nijkerk voor veel mensen het verschil. Met een uitgebreid pakket aan activiteiten en diensten is onze organisatie niet meer weg te denken als het gaat om het welzijn van ouderen in de ruimste zin van het woord.

Het bestuur organiseert en ondersteunt de vrijwilligers, maar zoekt ook actief de samenwerking met andere organisaties. Eén plus één is drie! Ook de bestuursleden leveren trouwens vrijwillig hun bijdrage.

Met de vernieuwde Tuinzaal in het gebouw &/Entree biedt UVV Nijkerk een ruimte voor ontspanning, ontmoeting en beweging. Als bestuur van UVV Nijkerk zijn we daar trots op. Net als op de vele vrijwilligers. Zij zijn het kloppend hart van de organisatie.

Woensdag

09.30 Creativiteiten