De organisatie van de Nijkerkse Fiets4daagse kijkt terug op een geslaagde vijfde editie. Van maandag tot en met donderdag werd vorige week volop gefietst door Nijkerk en de wijde omgeving. In totaal deden zo’n 900 deelnemers mee, elke dag stapten er zo’n 800 op de fiets. Die kwamen vooral uit de gemeente Nijkerk en omstreken, maar ook uit andere delen van Nederland en zelfs uit België. Deelnemers konden kiezen uit routes van 30, 45 en 60 kilometer. Met op de eerste dag een route door Amersfoort en Soest, op de tweede dag over de Noord-West Veluwe, dag drie stond Flevoland op het programma en op de laatste dag werd de route Oost Veluwe gereden. De start- en finishplaats was elke dag bij NSC Nijkerk-Sportpark De Burcht. De zesde Fiets4daagse staat al gepland voor de  tweede maandag van september volgend jaar..